Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie: - Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: zamowienia@egrzalki.pl lub telefonicznie: 732 415 435. - Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.
Na Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta można uzyskać dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Formy dostawy są zróżnicowane ze względu na długość przesyłki. Można wybrać jedną z form dostawy: - firma kurierska (przesyłki standardowe oraz niestandardowe do 2,7mb), - kurier dłużycowy (przesyłki powyżej 2,7mb), - odbiór firmą kurierską, z którą mają Państwo podpisaną umowę, - odbiór osobisty.
Całkowity koszt dostawy zamówienia będzie podany po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu będzie dokładna wartość do zapłaty.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: - przelew/przedpłata/proforna na konto bankowe, - płatność elektroniczna (przelew on-line), - płatność za pobraniem.
Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszej zapłacie za produkt oraz po ustaleniu terminu odbioru. Zakupione towary można odebrać w Radomiu, na ulicy Topiel 42 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Po zalogowaniu produkty w przechowalni są zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT.
W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny: 732 415 435.